...OUR LOVES...

Daisypath Anniversary tickers

FOLLOWERS


Sunday, May 23, 2010

mAk AdMitteD...24/3/10

Hermmm....dah lama x update
blog nie.... bz sangat2...
pic ni masa mak kena
admit kat HUKM....
sian dia....
mlm tu dpt call dari ayah...
dia ckp tiba2 jer mak mcm nak kena stroke...
dia rasa kebas kat muka....
pas tu antar mlm tu kat AL -ZAHRA bangi...tapi doktor
x bleh pasti so suruh ayah antar g HUKM...
Kat HUKM doktor pun pelik...dia kata ni bukan stroke maybe sawan...tapi mlm tu aku yang jaga....hanya tuhan jer yg tahu camner mak rasa derita dia...satu mlm dia x dapat tido....setiap 10-15 minit ia akan jadi...aku yg jaga ni pun kesian tgk dia...sepanjang mlm aku berdoa.....esok nya doktor mintak wat MRI coz nak tahu punya mak aku...30/3 MRI dibuat...result dia...ada TUMOR!!!....so kitaorg mintak doktor buat cepat....mak x nak..tapi kitaorg pujuk sebaik yang mungkin...akhir nya mak setuju.....


2/4/10



JUMAAT-Pagi ni mak dibedah.... jam 8.00am aku tiba kat wad...time ni kakak aku pun keletihan coz sepanjang mlm tido x lena...so my turn untuk tunggu mak kat OT room...sepanjang masa aku berzikir...segala2nyer aku tawakal....jam 2.oopm mak keluar dari bilik OT...nasib baik x ICU...mak terus dipindahkan ke normal wad....pic ni 1 jam selepas operation....


Pic ni setelah 3 hari baru buka....

Oooopppssss...sblm terlupa aku nak ucap tima kasih banyak2 kat masjid bangi kerana telah melaksanakan Solat Hajat dan bacaan yassin untuk mak kami sebelum operation....hanya tuhan saje yg dpt membalas kebaikan kalian....wat masa sekarang mak nampak sihat.....semoga Tuhan aku memberi kesihatan yg lebih baik untuk mak....AMINNN........

No comments: