...OUR LOVES...

Daisypath Anniversary tickers

FOLLOWERS


Sunday, May 30, 2010

JALAN-JALAN CARI MAKAN....


Jumaat 26/5-10-Pagi tu tolong abang pindah umah,dari Kota Damansara ke Equin Park...mak aiiii ingat kan barang sikit..satu lori pun x muat,nasib baik ada pak mentua ngan kete ayah aku...sumbat ler jugak...kitaorg sampai sana dlm kul 12.00,nasib baik anak aku x ikut...ada swimming pool..kalau x tido sana ler jawabnyer...lepas sembahyang jumaat..settlekan pasang katil...almaklum ler kalau harapkan abg aku sorang x terpasang ler katil dia tu....dlm kul 3 kami gerak balik Nilai..sebabnyer aku ada projek ngan mak aku hehehehe....sampai jer...we all tukar penumpang,hahaha...time ni kaum hawa je pegi...kaum adam tinggal...Almost half day we all kuar gi shopping belikan my mum kain kat Nilai 3.... aduhhh... pening tengok... mcm2....kalau ikutkan hati semua nak...lepas satu kedai satu kedai we all masuk....but finally we get what we want....hehehehe..
Lepas jalan perut mula lapar....adik aku tunggu masa jerk aku bagi green light singgah ICE ROOM...
after decide we all makan kat ice room jer...sampai sana it's normally happened...dhaniyah the 1st person take order..."adik nak yg ini...ada strawberry"....ehmmm...pas tu kitaorg plak order.....


Ni ler menu we all petang tu....kalau ikutkan hati lama lagi nak melaypark...tapi apa2 pun ICE ROOM mmg best...

3 comments:

datin kelly ketak said...

aaaaaaa....sedapnye...tbe2 rasa lapar la plak....

*jemput singgah blog

WANN_MIE 79 said...

ehmmmm...mmg ais-krim ni mmg menyelerakan...lagi2 waktu panas camni...

*thanks coz layari blog ni....

fndrocka said...

tahu tengok dan makan je..masaknya tak tahu.hoho